mandag 19. januar 2009

Night in Bergen

Jeg tenkte at jeg skulle prøve ut stativet mitt som jeg fikk av mamma og pappa til jul. Så jeg gikk ut i dag rundt halv 6, altså ikke alt for lenge siden, og tok bilder av Bergen fra hagen vår. De ble ikke så veldig spesielle akkurat, men tenkte at jeg skulle poste dem for det ;D


Og i går så var jeg på Raptus frivvilgfest, hvor vi fikk pizza og kaker, desverre så var det ingen som jeg "hang" med på Raptus som var der :/ Så jeg gikk tidligere enn jeg hadde planlagt. Alle på Raptus fikk en pose med masse blader i, det var gøy, og så fikk vi en t-skjorte, ejg valgte en rutetid t-skjorte som var litt vel stor, men hallo! Det er rutetid :P

Og så vant jeg på lodd som jeg kjøpte, jeg vant en Billy bok fra 1950 - 1952 :P Er ikke så intressert i den, men gøy å vinne en bok verdt 400 kr, for lodd som jeg brukte 40 kr på totalt :P hehe

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Oooh, gratulerer med bok og alt. Fine bilete. :)