søndag 11. januar 2009

Forandring i Timeplan!

I begynnelsen av første semester på NKF, så sa lærerene at studiedagene (fridagene) kom til å være fast de to årene på skolen.. Men der tok jeg visst feil. Nå har timeplanen blitt lagt ut, og nå har studiedagene, istedenfor slik det var i fjor, fredag og tirsdag, blitt til mandag og torsdag.. <.<>.<

Men nå er det sutt på klagingen :P For nå er jeg i Bergen igjen, og det er greit å prøve å få fast døgnrytme, selv om det er litt vanskelig xD Hehe :P Men nå gidder jeg ikke å skrive mer, for har ingenting å skrive om ; D xD

2 kommentarer:

Unknown sa...

såg det eg og..... trøster meg sjøl med at eg fremdeles har tre dagers 'helg' :)
var forøvrig nede på skulen i dag -stipenda (aka. lånet som eg må betale på til eg går i grava som gammal dame ;) ) har komt :)

har begynt å få orden på døgnet igjen, du og? flinke jenta :D
snakkast i måro!

Junebug sa...

eg har null orden på døgnet xD eg o va å henta d stipend (nekte å kalle det lån) arket ^^ Sendte d i dag o :P hehe

Men ja, glede meg faktisk t skolen i mårå :D så me snakkes der ^^