onsdag 24. desember 2008

Nå er det jul igjen?!

Nå er det egentlig jul, datoen tyder på det. Jeg er i Kristiansand forøyeblikket, og skal være der til 27. Desember. Hvorfor spør du, jeg og Håkon er hos broren hans, og skal feire jul med dem! Det kommer til å bli koselig ^^ Så de siste dagene har jeg brukt på å slappe av, glodd på tv, spilt og reist. Så det har vært helt toppers ^^

Selv om at på mandag så måte vi ta buss til Kr.sand istedenfor tog D: Men, men, det gikk helt fint det ;D ^^ Jeg gidder ikke å skrive så mye akkurat nå, så jeg kan skrive når jeg er hjemme hos hu mor, og oppdatere litt mer da :P Om ev.t julepresanger jeg har fått ^^

Og nå til lsutt, et lite bilde av nevøen til Håkon, Thor Carlos:


Han tror jeg er en av de blideste noen sinne, og klarer å underholde seg selv med en duk xD Han er kjempekul ^^

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, haha, småungar er kule. :D