tirsdag 9. desember 2008

Gå til skolen = Ekstremsport

Ja, tittelen er rett. Nå har det skjedd 3 ganger siden jeg flyttet til Bergen at trafikken er mer farlig enn på Avaldsnes. Trafikklysene slutter å lyse grønt og rødt, og lyser bare gult. Sjafører er forvirret om når de skal kjøre, og menneskene som går vet ikke når de skal gå over veien.

Det er skumelt. Jeg skulle i dag ned på skolen for å printe ut bilder, og så kom jeg til "krysset". Alle lysene blinket gult og du fikk aldri selv bskjed om når du skulle gå over veien. Så jeg tok en pustepause, før jeg spurtet over veien, og trygt på den andre siden. Jeg snudde meg, og kunne se mange biler som holdt på å kræsje.. rart at ikke kommunen gjør noe, siden dette desverre ikke er sjeldent.

Etter min ekstremsport utøvelse, så var jeg på skolen. Jeg var sliten, for jeg hadde gått raskt, og selvfølgelig så kunne jeg ikke ta heisen, for Film1 filmer... slemminger. Så jeg gikk opp ale de tusen trappetrinenne (les 50), og så var jeg oppe med printerrommet. Jeg og Marthe brukte faktisk 1,5 timer på å printe ut 5 bilder, det tok lengre tid enn jeg trodde. Men det er gøy å holde bildene i hendene. Jeg printet også ut noen julepresanger, mens jeg hadde sjansen.

Jeg har også kjøpt meg 30 plastikklommer til innleveringen, for bare 15 kroner, på Rema 1000 ^^ Og også kjøpt meg en sånn skjæremaskin til, som skjærer bent for bare 50 kroner ^^ Men nå har jeg lite penger D: Og neste uke skal jeg forhåpentlig kjøpe meg bokhylle ^^ Wohoo ^^

Ingen kommentarer: