tirsdag 2. desember 2008

Almost finito!

Nå er jeg snart ferdig med Tema 5 oppgaven. Jeg har tatt alle bildene, tok faktisk det siste bildet i dag, litt i siste liten, men jeg ble ivertfall ferdig med den xD Jeg har også gått ned på laksevåg senteret og kjøpt blekk til printeren, slik at jeg kan skrive ut refleksjonsnotatet. Noe som jeg har gjort ^^

I går så printet jeg ut de to bildene jeg likte best, det var digg å holde på bildene sine :D Jeg elsket det, og gleder meg til flere print ^^ Men jeg printet desverre bildene litt for store, så de stikker litt utenfor, men jeg bryr meg ikke, det er faktsik første gang jeg printer ut fra en Epson printer.

Oj!! Nå er jeg helt ferdig! Jeg brente nettopp ned alt på dvd nå, som jeg skal ha med meg på skolen i morgen :D ^^ Så gøy, jeg skal bare slenge bildene på minnepenn, slik at jeg kan fremføre i morgen ^^ Håper bildene til alle suger ;D xD Selv om jeg vet de ikke gjør det, dumme mennesker <.< hehe :P Men så jeg kommer sikkert til å legge bildene ut enten i morgen eller torsdag. Så da kommer det 19 bilder på bloggen min :O hehe ^^

Men her er noen bilder jeg tok på båten til Haugesund på fredag:

4 kommentarer:

Unknown sa...

så fine bilder!

er ferdig eg og :D drive å skrive ut siste rest med printern min heime... med min ENORMT kjappe skriver....(ironi,anyone? ;) )
er sjokoladesjuk og :( har vert det i fire-fem daga no....må være abstinensa igjen... så lure på om eg skal ha meg ein tur bort på kiwien for å feire at prosjekte e ferdig, og at eg har overlevd da;)

men har gløymt å kjøpe perm te dan fysiske innleveringa, so eg drive å trippa litt øve da og:( not good....perm ha dei sikkert ikkje på kiwi, for å sai da slek... eg finne nok ut nåke....

lykke til i mårra :D så snakkast mi!

Valkyrje sa...

Eg vil sjå Tema-bileta!

Junebug sa...

Ja, eg ska lasta de opp når eg har tid!!! xD Har det veldig travelt for tiå D: Kom ikkje hjem før 23:00 i går D.

Valkyrje sa...

Hehe, greitt det. :)