lørdag 6. desember 2008

Tema 5 - Lys 2

Nå kommer endelig bildene dere (du) har ventet så lenge på. Grunnen til at jeg ikke har postet dem tidligere er pga humør og tid. Den dagen jeg hadde presentasjon ble jeg mektig irritert på noen personer som hele tiden snakket, hvisket og tisket under fremføringen. Jeg hørte også at de nevnte navnet mitt flere ganger og lo mens jeg sto der oppe. Umodne skiter! Men det var ikke bare meg de gjorde det, det var med flere så jeg er ikke alene :P

Men nå kommer de ikke så magnificente bildene mine ^^:

Oppgave 1 - To ansikt, ti forskjellige lyssettinger


Oppgave 2 - Balansering av lys
Beklager Kristine for dette bildet :S
Oppgave 3 - Frysing med blitz


Jeg gidder ikke å skrive om hver enkelt bilde, og hvilkne kommentarer jeg fikk, siden det faktisk er 19! bilder der ;D But enjoy ^^

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Oooh, I most certainly did!

Elska terningbiletet, og så lurte eg på om det med refleksjonen av ho med auga var inspirert av America's Next Top Model då dei tok bilete i bassenget?

Anyway, June flink!

Junebug sa...

Ja, d va det ^^ hvis du refere t det amerikanske, sesong 11 :P

Men, takki ^^

Valkyrje sa...

Var det eg refererte til, ja. :)

Unknown sa...

Hallo.. de som visker og tisker er kjempe irriterende.. men ikke tenk på det, som du sa, de gjør det med de fleste;) du er flink å presentere!!!

Junebug sa...

takk ska du ha Iselin ^^
Og ja, I know D: xD