mandag 8. desember 2008

"Eksamen" aka Mappeinnlevering

Vi på NKF har ikke noe som heter eksamen, men mappeinnlevering. Det går ut på at på slutten av semesteret får alle NKF skolene vite hvilke tema oppgaver vi skal legge en mappe som vi skal få en vurdering på. På dette første semesteret får vi bare godkjent/ikke godkjent, noe som er helt greit.

Men i dag fikk vi vite hva vi skulle levere: 1 bilde som fortalte noe om deg som fotograf, 2 bilder fra Tema 3 og 2 bilder fra Tema 5. Det bildet som skulle fortelle noe om deg som fotograf var nødt til å blitt tatt for noen av temaoppgavene, og her er bildene jeg skal bruke:

2 bilder fra Tema 3:
Dette er mine to favorittbilder fra dette temaet, og grunnen er fordi de er så forskjellige, og jeg syns også jeg har vært kreativ og fått frem det jeg ville med bildene.

2 bilder fra Tema 5:
Disse valgte jeg også av så og si samme grunn, jeg elsker lyssettingen på disse bildene, og også etterbehandlingen. Dette får også frem litt av min stil.

1 valgfritt bilde som sier noe om deg som fotogra.
Det mange vet om meg er at jeg elsker dyr og svart/hvit foto. Grunnen til dette bildet er for å vise hva jeg brenner for innen foto, og selv om det er veldig likt Avedon sine bilder, så har den litt meg, inni seg. Jeg liker også dete bildet best av alle jeg har tatt fordi her vises det ekte følelser, og også var dette en av de vanskligeste å ta pga eieren hadde liten tid.

3 kommentarer:

Britt Torunn sa...

Flotte bilder du har tatt:)

Valkyrje sa...

Synest du har gjort rett med dei du har velt ut. Veldig bra! :)

Junebug sa...

tusen takk ^^

Det e mine favorittbilder av dei tema oppgavene :p hehe