torsdag 11. desember 2008

Ferdig med mappen

Nå er jeg ferdig med den store mappen. Det er herlig, så nå har jeg så og si fri til neste fredag :D Men selvfølgelig klarte jeg å bli syk <.< Akkurat når jeg hade skrevet ferdig refleksjonen, så kjente jeg feberen stige på og jeg fikk et akutt nyseanfall. Fricking typisk sier nå jeg <.< Så her sitter jeg med dopapir under nesen, og feberen i hodet, men jeg gliser fordet. Jeg har nesten juleferie.

Jeg feiret også i dag med å se "Den Lille havfruen 3" xD Jeg var nødt til å se den, uansett hvor gammel jeg er, og den var ikke så forferdelig, men ganske morsom oO. Og etter den så satt jeg på Panic Room, og da jeg tittet ut kunne jeg se månen, klokken 3! Dagene forsvinner så raskt, og månen kommer raskt opp, så jeg tok bilde av den, jo mer det tittet frem, og ble ganske fornøyd med bildene, så enjoy ;D Jeg satt sammen 19 bilder av månen som steg i løpet av 15 minutter :O :Trykk på bildet for å få det stort ^^

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, stakkars! God betring!

Fancy biletekombinasjon. :)