lørdag 11. april 2009

Hjem fra påsken!

Nå er det en stund siden jeg har blogget, så her kommer et lite innlegg. Jeg har nå lagt til en ny tab på bloggen min (se oppforbi). Her har jeg lagt en ny blogg, hvor jeg legger ut mine hekle og andre håndverk oppgaver. Jeg kommer til å skrive lite på denne bloggen, og bare til å legge ut bilder, enkelt og greit. Jeg kommer også til å skrive på denne bloggen når jeg oppdaterer den, slik at dere sliper å "watche" begge to :P

Jeg har heklet en del, og igår så fik jeg endelig øynene til figurene jeg lager, så jeg kunne gjøre meg ferdig, neste prosjekt tror jeg blir en kaktus :] den er kjempesøt! Men jeg blir glad hvis dere kommenterer de forskjellige prosjektene mine :]

Men jo, til påsken. I påsken så var klassen min så "heldig" å få to litt halvstore øvelseoppgaver, noe jeg trodde kom til å gå helt greit, men den gang ei. Jeg tok så og si ingen bilder i påsken, pga mye som skjedde, og jeg har ikke hatt helt fokus, så jeg ligger etter D: Å bildene skal bli vist på tirsdag og onsdag.

Men nok om det, jeg har øvelsekjørt masse! Hver dag når jeg var i hgsd så har jeg kjørt bil :] Det er gøy å endelig få teken på det, jeg har også prøvd manuell gir, noe som ikke var så vanskelig. Og om bare to uker ca, så skal jeg til trøndelag, og jeg skal øvelsekjøre opp ;] Hehe, gleder meg!

Men det var egentlig alt som har skjedd i det siste, hvertfall det jeg vil dele med dere :P heh. Har dere hatt en fin påske? Og ikke glem å gå innom Håndverk bloggen min! :}

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Flink! :D

Påsken har vore okay, er alltid fint å sleppe stå opp kvart på seks, men eg saknar skulen. Tilbake i morgon. :)

Junebug sa...

Eg va på skolen i dag eg :P hehe :] savna ann ikkje så mye pga. har noen øvelseoppgaver i påsken som eg ikkje fekk gjort, menmen :P hehe ^^