tirsdag 21. april 2009

Verdens søteste kjæreste!

Jeg har verdens søteste kjæreste, han gjør så uventede snille ting. Ting du ikke forventer i det hele tatt! Ok, dette skal ikke bli et kliss innlegg, men se hva jeg fikk i går:
5 søte roser! Han vet hvor glad jeg er i roser, og roser minner meg om Håkon ^^ Don't ask me why ^^ Grunnen til jeg fikk dem var faktisk ingen, han sa "Jeg ville bare gi deg noe" alle i kor nå: Naaaaaawh! hehe .P

Og nå til noe helt annet. Nå på skolen holder vi på med en presseoppgave, som jeg ikke er så veldig begeistret for pga mye tul, skal ikke gå nærmere inn på det. Men vi skal ha presentasjon nå på fredag, og jeg både gruer og gleder meg. Jeg gleder meg til å bli ferdig, men gruer meg til å vise bildene. Jeg har tilogmed laget min egen sak, selv om vi skulle samarbeide med en journaliststudent, men jeg ble veldig stresset pga div ting. Men i morgen skal jeg hjelpe journalisten med bilder, slik at jeg er litt snill, og slik at jeg får noen ekstra bilder. Ønsk meg lykke til!

Og en siste ting; Jeg reiser til Trøndelag på Lørdag!!! GLEDER MEG! Det skal bli så gøy å komme seg vekk. Men jeg har også en oppgave der som jeg vil gjøre. Vi får en frioppgave, så kom med tips til hva jeg kan ta bilder av, eller hvertfall ideer. Jeg trenger det, jeg har mange tanker i hodet, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjennomføre dem. Men gleder meg fordet ^^ Og jeg skal også kjøre opp til Trøndelag, ja du leste rett, June skal kjøre bort dit! Gøy gøy gøy.

Og en siste siste ting: I dag fant jeg ut at det finnes en Japansk Botanisk hage, den var litt søt, men ikke så blomstrete ennå. Jeg, Marthe og Malin hjalp også Vivian med sneglejakt. Eller mer som vi skubbet bort steiner, og ropte på Vivian hvis vi fant noen slik at hun kunne plukke dem opp.. Stakkars Vivian xD

Men se hvor søtt det var der:

Ok, kanskje ikke så søtt enda, men tenk når blomstene kommer, og Koiene! ^^ Sightseeing i sommer anyone? ^^

5 kommentarer:

Valerie sa...

OMG! Er den i Bergen? I så fall må jeg der :D

Junebug sa...

Ja, d e et stykke utenom Bergen, ca halv time med bil :] Oppdaga plassen i går ^^ Va fint der, sjøl om ikkje alt har blomstra ennå :P

Valkyrje sa...

Ja takk til sightseeing! :D

Superdupersøtt av han å gi deg roser utan grunn, og lukke til med presentasjonen på fredag. Eg skal ha føredrag om Koreakrigen same dagen, så me kan tenkje litt på kvarandre. :)

Junebug sa...

hehe ja ^^

Då blir d sigthseeing når du komme t Bergen! :]

Lykke t med foredraget ditt! ^^

Valkyrje sa...

Oh yeah! :D

Takk for det. :)