onsdag 6. mai 2009

Høyt på taket!

Nå har jeg ikke blogget på en god stund, men grunnen for det er at jeg har vært i Trøndelag :D Jeg hadde planer om å legge ut bildene jeg tok fra Trøndelag på bloggen, men jeg har slengt dem på ekstern harddisk, og slettet dem fra dataen, og jeg gidder ikke å koble den til XD Beklager, men jeg kan likevel fortelle hva jeg gjorde der.

Grunnen til at vi reiste oppover var fordi vi skulle i søskenbarnet mitt sin konfirmasjon. Vi kjørte opp, med andre ord så kjørte vi i 13 timer for å komme opp dit, tilsammen 26 timer tur/retur. Jeg fikk tilogmed kjøre litt her og der, slik at pappa fikk en avlastning :P Hehe, men da kjørte vi forbi Hardangerfjorden, som er den vakreste plassen i Norge, ingen tvil! Selv om veiene var litt skumle.

Men i trøndelag så fikk jeg hilse på slektninger og ta mange bilder, tok vel rundt 800 bilder, hadde ikke plass til mer :P Mange av bildene ble jeg veldig fornøyde med også ^^ Tror jeg skal slenge dem opp på flickr senere, men da skal jeg selvfølgelig gi beskjed.

Jeg fikk også en liten foto jobb der, tok bilde av 4 konfirmanter, så jeg tjente en del ;P Det var gøy, desverre har halvparten gått til skole og rekvisitter til photoshoots :P

Men det var det jeg kom på for øyeblikket, så nå over til noe annet. På skolen nå har vi fri prosjekt, så jeg har bestemt meg for å portrettere Astrid Lindgrens kjente figurer, og også gjøre bildene litt dramatiske. Ligger litt etter føler jeg, men gjør det egentlig ikke heller xD Men i dag tok jeg mitt første bilde av "madicken" på et tak, klar til å hoppe. Bildene ble ganske stilige, men syns synd på modellen Marthe, med høydeskrekk, som ble tvunget opp på et tak :P hehe, men hun var så flink atte! Her er en liten sneakpeek av flinke Marthe:



Og en siste ting, skal på jobbintervju på flesland i morgen (torsdag) og gruer meg så sykt masse, men skal få bruke den nye toppen min da : D Ønsk meg lykke til!

Og en siste, siste ting :P Jeg og håkon skal flytte 1. juni til en ny leilighet ^^ Litt kortere vei til skolen, og der skal vi også få oss katt! Gleder meg, men er litt lei for å flytte fra denne pene leiligheten ;/ men men, må man så må man.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Korleis gjekk jobbintervjuet?
Gler meg til å sjå bileta. :)

("Ordrebekreftelse" for denne kommentaren er forresten "ingsal", nesten etternamnet ditt. Oh so cool...)

Junebug sa...

oooh, cool ;P hehe

Eg tror jobbintervjuet gjekk bra ^^ De va hvertfall veldig positive, men får vita i mårå om eg får ann *krysse fingrane*.

Men e litt stressa pga skole da :P 20 iscenesatte bilder med fullt rekvesitt osv. på ca 2 uker D: off, hehe, men håpe de blir veldig bra :P Ska tilogmed ha utstilling ^^

Valkyrje sa...

*"Ordbekreftelse", skulle det sjølvsagt stå. :P

Awh. *kryssar fingrane i lag med June*

Uff, ja, det forstår eg. Snart byrjar eksamen på denne kanten...