mandag 18. mai 2009

17. mai er jeg ikke så særlig glad i

Ok, kanskje jeg liker litt 17. mai, men ikke så mye. Jeg trodde faktisk aldri jeg kom til å si det, men liker bedre 17. mai i Haugesund, av en stor grunn, mindre folk! Det var stappfullt med folk i Bergen i går! Trodde jeg skulle krepere. Jeg skule tilogmed møte noen, men traff dem ikke før 1 time senere, for jeg kom meg ikke over veien D: Det var stress, og varmt og egentlig ubehaglig. Jeg fikk tatt noen bilder, som kommer på slutten av innlegget :]

Og dere som ikke har merket det, mennesker er kanskje blant de frekkeste dyrene som fins! Argh, det var så mye dytting og knuffing, og brøling, jeg ble nesten gal! Men så til noe litt annet på 17. mai, det var tivoli! : D Jeg er egentlig veldig glad i tivoli, men igen, var det alle disse småungene som ikke vet hva respekt er hvis den bet dem i nasen. Men fikk tatt koppene og Ali Baba :} GØY! er alt jeg har å si. Fikk også tilbringe litt tid med Håkon da, var en helt ok 17. mai feiring, hadde selvsagt denne skoleoppgaven min på skuldrene mine hele tiden.

Ja, og noen folk er bare skumle. Da jeg var på veien hjem første gang på 17. mai, så ble jeg stoppet av en lastebilsjafør. Han begynte å spørre meg om hvor Åsane senter var, noe jeg ikke vet .P Men så begynte han å spørre meg om navn, hvor jeg var fra, hvor jeg bodde og om jeg ville sitte på ned til sentrum (noe som var veldig åpenlyst at jeg gikk fra), så jeg pekte på den klokkeløse armen min og sa jeg hadde dårlig tid :P Jeg ventet bare på at han skulle finne frem godteri xD

Og en aller siste ting: Jeg visste ikke at det var fyrverkeri på 17. mai, det var helt nytt for meg men fikk selvsagt ta bilder, og her kommer dem endelig:


Ble litt fasinert av denne mannen :]


Legomann!


Flinke dansere :}



Turnjenter
Svømmeren i klassen vår xD


Tøff person som klatret VELDIG høyt!


Fyrverkeri :]

2 kommentarer:

Unknown sa...

fine, fine bildene :)
mannen i uniform var kjempetøff, og dansebildene va skikkelig stilige :)

Valkyrje sa...

Han mannen i uniform var vakker! :D