tirsdag 14. april 2009

Leilighet ohoi!

Jeg hater å lete etter leiligheter, det er så stress. Jeg har vært på noen visninger nå, og en leilighet falt i god smak, problemet er at leiligheten krevde 3 mnds depositum, noe vi ikke kan betale så det blir nok ikke den... Noe som er ganske drit... Men vi skal snart på visning på en annen leilighet vi har hatt øynene våre på, den er kjempe pen tror vi, ihvertfall utifra bildene :P Den har to soverom, en stue, et kjøkkent og et bad, og den håper jeg at vi får! Jeg vil ha den.

Jeg har heller ikke fått noen svar fra diverse plasser jeg har søkt jobb... Jeg trenger jobb nå, jeg trenger penger, slik at jeg kan leve i sommerferien! Argh, men men, litt flaks må en vel få? Btw, lagt ut ny "plushie" på håndverk, take a look. Det er en søt liten kaktus, som ble litt mislykket :]

Men nå er det slutt på klaging, og her er noen bilder som jeg tok i dag av den søte katten og den varme sola :]

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, håpar de får den de har lyst på. :)

Junebug sa...

Me fekk ikkje den D: Å d va vårt eget valg :C Den krevde tre måneders depositum, og me har ikkje mulighet t å hosta opp så mye penger :C Men me ska snart se på ein leilighet me har hatt lyst på siden mars nå, bare vente at han som eie d ska ringa sånn at me kan se på ann :) For den har et ekstra soverom som me kan hiva warhammer tingene t mg og håkon inni :)

Ska ikkje du flytta t bergen t høsten? ^^

Valkyrje sa...

Ja, eg meinte den de har hatt lyst på sidan mars. :)

Jo, hehe. :D