fredag 11. februar 2011

30DC: 22. Favorittproduktene dine (hår, sminke, hygiene osv)

Ok, mine favorittprodukt er så og si ene og alene E.L.F Cosmetics (EyesLipsFace). For det første er de billige, de tester ikke på dyr og det er faktisk en ganske god kvalitet! Jeg har ganske mange produkter fra E.L.F, og bruker så og si bare dem. Jeg er storfornøyd!

Det jeg er mest fornøyd med er concealerene og deres fargede fuktighetskrem med solfaktor. Og de passer bra til min hudtone som er LikHvit (haha!). Jeg bruker også så og si alt annet, alt fra øyeskygge til svamper. E.L.F er noe som jeg alltid bruker og pleier sjeldent å bruke noen andre sminkeprodukter. De selger også kjempebra mineralprodukter, med knall farger på øyeskygger! De er litt dyrere, men det betyr ikke at de er dyre! Og så har di en Studio-line, med litt dyrere produkter der også, og litt mer avanserte (synes jeg). Men mascarane derfra er fantastiske, og designet på produktene er så fantastisk fine, nesten som pynt på badet!


Når det kommer til hår og hygiene, så skifter jeg relativt ofte, så har ikke så mye favoritter akkurat der. Har enda ikke funnet den eneste ene. Men som sagt E.L.F Cosmetics in my heart! (Bare å vente til de skal sponse meg nå, høhø)
For å besøke dem, så er nettsiden deres http://www.eyeslipsface.co.uk, Og bli medlem av dem på Facebook, for der kan du få tilbud om gratis frakt. Og husk, hvis du bor utenfor England, så må du ikke bestille produkter for over 200 kr for da kommer den skumle tollen.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Kult, dei hadde eg ikkje høyrt om før! :)