onsdag 2. februar 2011

30DC: 15. En rar/fin drøm du har hatt.

Jeg husker sjedelnt fine drømmer, for de drømmene jeg husker ender somregel opp som mareritt, så jeg skal fortelle om en drøm jeg hadde to ganger på rad da jeg var 6 år og bodde på Lensvik.

Det staret med at jeg og de jeg gikk i klasse med (1. klasse Lensvik) skulle på klassetur med læreren vår Siri. Vi skulle da på klassetur i en vulkan, for å lære om Magma. Det var smale stier over lavaen, og vi måtte gå to og to, så vanskelig å holde balansen.

Jeg var på gruppe med en som hetter Benjamin. Han datt så uti lavaen og ble et kjempe stort og skummelt lavamonster. Med klør, blod og hele pakka. Han sprang da etter alle sammen, og en etter en datt oppi lavaen og ble slike monstre selv. Tilslutt var jeg helt alene mot dem, og var kjemperedd. De sprang mot meg, så hoppet jeg på lava som sprutet opp slik at jeg kom meg på toppen, og så våknet jeg. (ikke spør meg om logikken i denne drømmen xD)

Når jeg våknet var jeg kjemperedd for Benjamin på skolen, var redd for at han skulle bli et slikt et lavamonster, haha! Har hvertfall ikke hatt noe problemer med fantasien :D

(Copyright Tim Anderson)

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Haha, uff, godt du har fantasien i behold. :P