onsdag 9. februar 2011

30DC: 20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.

Vært dårlig til å blogge, beklager, skulle ønske at det var fordi at jeg ikke har hatt tid og vært sosial med venner og jobb osv.. Men da lyver jeg, jeg har jobbet og så har jeg spillet Word of Warcraft.. Tilgi meg! Men her kommer hvertfall fortsettelsen:

Våren:
1. Blomstene dukker opp
2. Det er somregel sol.
3. Isen forsvinner.
4. Det er påske, med ferie og skiturer
5. Det blir lunere ute.

Sommeren:
1. BADE!
2. Være mye ute og få frisk luft
3. Lyst lenge aka mye fotograferinger sent på dagen.
4. Ha sommerferie (hvis en er heldig) og reise rundt på besøk og på ferie.
5. Håkon har bursdag!

Høsten.
1. Bladene sin farge forandrer seg.
2. Mange fine farger ute, som er digg å fotografere.
3. Det blir litt kaldere og en kan snike seg inn og spille med god samvittighet.
4. At jeg har bursdag da!
5. En kan ha mye innekvelder med venner og kjære.


Vinter.
1. SNØ!
2. Jul med god mat!
3. Ferie!
4. Kan ligge inne under dyne og lese masse MASSE bøker
5. Snø aktiviteter, slik som snøballkrig, lage iglo, snømann osv.


(Fotografier fra weheartit.com)