fredag 4. februar 2011

30DC: 17. Oversikt over hva du har i veska.

Jeg skulle ønske at jeg kom på at denne var i dag, slik at jeg kunne rydde ut av vesken min i går, men den gang ei.. Her er hvordan vesken min ser ut:
Og slik ser da litt av veska mi ut og alt innholdet. *sukk*
For å ramse opp det dere ser: Haug med kvitteringer i en bunke, sjokoladepapir, gammel futural til en penn, en ødelagt penn, en penn som fungerer, nøkkelknippe med World of Warcraf Authenticator (nørd), minnepenn, nøkkler, lommelykt. Tampongeske, en tampong, noen binders, adgangskort til jobb, to kroner, fryseboks/matboks, lommebok, mobil, hansker, et flaxlodd, plastikk og tilslutt boken "A Thousand Splendid Suns" *hjerte*

Har nettopp lest ut "The Kite Runner", og måtte lese mer av samme forfatter, høhø.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg likar at du framleis har den øydelagde pennen i veska. xD

Junebug sa...

hehe, så bra xD Har hatt den der kjempelenge xD Og heiv ann oppi igjen i går, kanskje den betyr god lykke eller noe sånn, haha

Valkyrje sa...

Ja, det trur eg! :D