onsdag 19. januar 2011

30 Day Challenge

Tenkte jeg skule slenge meg på denne "30 days challenge" tingen, slik at jeg kanskje får gleden av å blogge igjen. Så det blir spennende å se om jeg klarer det!

Jeg kommer til å legge ut et nytt innlegg hver dag, og krysser ut her på listen og linker til innleggene, når jeg har skrevet dem.

18. Noe som rører deg.
19. En oppskrift på noe godt.
20. 5 fine ting med våren, sommeren, høsten og vinteren.
21. En bok som har betydd mye for deg.
22. Favorittproduktene dine (hår, sminke, hygiene osv)
23. 5 dyr du kunne tenke deg å ha (trenger ikke være tradisjonelle husdyr)
24. 10 fine blogger.
25. Et bilde hvor du er kjempekjempeglad/smiler
26. Forklar hvordan det kjennes for deg å være forelsket.
27. 5 steder som er fine å være på.
28. En måte du kunne tenke deg å tilbringe påskeferien på.
29. Noen du savner.
30. Noe som kommer rett fra hjertet, i form av tekst/bilde/video/tegning/kombinert.

Ingen kommentarer: