onsdag 19. januar 2011

30DC: 1. 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde.

Vet ikke om dette er så superspennende akkurat, men her kommer hvertfall noen fakta om meg:

1. Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med siden jeg var 15 år.
2. Jeg bryr meg ekstremt mye om dyr, og bli irritert når medier (Nyhetssider etc.) viser bilder av døde, torturerte dyr på fremsiden, akkurat som om det skulle vært bilde av en kjendis.
3. Jeg geeker World of Warcraft, og har spilt det siden 2006.
4. Jeg vil leve av å fotografere, men vet ennå ikke om jeg vil bli potrettfotograf, nyhetsfotograf eller dokumentar.
5. Jeg har to sære/søte katter.
6. Jeg elsket pokemon da jeg var liten, og jeg spiller fremdeles Pokemon.
7. Jeg liker ikke at noen vil vite alt om meg.
8. Jeg drikker svært sjeldent, og er ikke noe særlig glad i alkohol.
9. Jeg liker å snakke tulle-Trøndersk og bare lage lyder.
10. Jeg elsker unyttige faktaer, og har to bøker fyllt med dem.
11. Jeg blir i godt humør av å diskutere spill og filmer.
12. Jeg ser på en del tv-serier. Alt fra Big Bang Theory til Top Model.
13. Jeg skulle ønske at jeg likte å springe/jogge, for det ser så avslappende ut.
14. Å gå på kino er noe av det kjekkeste jeg vet.
15. Jeg skulle ønske at jeg var en såkalt "Sløyfejente", for de er så utrolig søte!

Og her er bildet :) Tok det utenfor leiligheten vi bor i, rett før jeg skulle på jobb.


5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Nydeleg bilete!
Syntest det var kjekke fakta, eg. :) Og eg trur eg må ta meg ein tur på kino i morgon or something, har fullstendig abstinenser. :P

Junebug sa...

Takk ^^
Så bra du likte de, haha! Eg o vil så mye på kino :( Men Håkon vil ikkje se noen av filmene som går <.<

Valkyrje sa...

Awh, fy på han. :P Eg har fleire eg vil sjå som går i Bergen no.

Junebug sa...

:D Eg har noen eg vil se her, men må nok vente til DVDene slippes :/ Vil sånn se Kongen av Bastøy, hehe :)

Valkyrje sa...

Eg òg! Eg vil sjå Another Year, The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader, Kongen av Bastøy, The Town og The Tree. Og eigentleg fleire, men ikkje like mykje.