søndag 30. januar 2011

30DC: 12. En spennende/artig historie.

Nå skal dere få lese den mest spennende historien i hele verden, som er sann og hendte rett utenfor min ytterdør. Historien heter "The day of the living Geese!"

Det skjedde på en vakker dag, hvor det var fredfult og jeg satt inne og spillet på min datamaskin. Så tittet jeg ut av vinduet, og dette var synet som traff meg!
Jeg merket at de ville noe. De gikk så bestemt mot meg. De hadde noe i tankene, og det ville ikke ende bra! Jeg var litt redd, men tenkte at de var bare noen fugler som gikk en tur, de ville sikkert ikke gå "The Birds" (les. Alfred Hitchcocks "Fuglene) på meg.

De nærmet seg og var mer målbevisste enn noen gang. Jeg holdt meg fremdeles til tankegangen at de ikke ville gjøre meg noe. De var bare noen gjess som gikk på isen. De ville bare leve ut sin fantasi, og være som figurene i Disney on Ice.

De kom mye nærmere og kikket på meg med et hat i blikket. Det var meg de var kommet for å ta. Meg de var kommet for å angripe.
De prøvde å skjule seg under snødynene i håp om at jeg ikke kunne se dem, men jeg visste hvor de var, og de visste hvor jeg var. De kunne sikkert høre de tunge hjerteslagene mine. Jeg ble redd og låste alle dører.

Kattene hadde fått øye på dem, men gjessene bare ignorerte dem, det var meg de skulle kidnappe og ta med langt bort. De snakket sammen, og man kunne høre de onde kvekkene fra dem. De planla en morbid og forferdelig plan.
Jeg husker at den ene gåsa så på meg, sikkert leder-gåsa, og etter det ble alt svart. Jeg våknet opp ute på sjøen fire uker senere, og jeg husker ingeting hvordan jeg kom meg dit. Alt jeg så rundt meg var fjær. Jeg er så redd.

Ok, kanskje ikke en helt sann historie, men gjessene kom foran ytterdøren og så på oss, og i tillegg freste dem, men det var ikke like spennende, hehe :) Håper dere ble skremt nå! *sarkasme*

(Bildene er redigert så mørke og kornete med vilje for å få frem den gammeldagse skrekkfilm effekten, hehe)

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Hahaha, veldig bra. xD