fredag 21. januar 2011

30DC: 3. 5 ting som får deg til å le

Det er ikke så mange ting som får meg til å le, like mye som disse personene:

1. Håkon! En av grunnene til at vi holder og passer så godt sammen er nettopp på grunn av at han får meg til å le, titt og ofte. Og til tider når jeg ikke vil le engang.
(Foto: Therese Kolstø)

2. Bestefar! Siden jeg har vært liten har Bestefar alltid laget morsomme grimaser og fått meg til å le, med å fortelle vitser og morsomme historier.

3. Dette trynet her! Klarer ikke å la vær å le når Karina lager denne grimasen!

4. http://thisisphotobomb.memebase.com/ , er ubeskrivilig morsomt å lese gjennom. Har flere ganger tatt meg selv i å le høyt når jeg sitter alene, pga denne siden.

5. "The Big Bang Theory" er en serie som har fått meg til å le mest!

2 kommentarer:

Kristina // klorehore sa...

haha, eg har itje vore innom den siå før, sitte å kikke gjennom nå.. og eg må bara sei: http://thisisphotobomb.files.wordpress.com/2011/01/photobomb-that-guy-dear-god-what-is-that.jpg

WIN!!!

Junebug sa...

Eg vett! Den e så syyyk xD hehe, med lange dager på jobb så oppdage ein en del ting ;D xd