tirsdag 26. januar 2010

"Jeg skjønner ikke at folk kan fryse ihel" ...

... sitat Anonym


Nå har jeg nettopp vært ute og tatt det første bildet mitt, til fotoboken :] Jeg valgte å fotografere en scene hvor en av personene i boken (Villemo), dør ute i snøen. Så jeg syns synd på modellen Kristina som måtte legge seg i snøen, kun iført en tynn morgenkåpe, og late som om hun hadde faceplantet snøen. Jeg kommer ikke til å legge ut de skikkelige bildene enda, kommer til å vente til april, når fotoboken er ferdig, men her er noen fantastiske behind the scenes:

Balansen står det bra til med xD


"Er det her jeg skal ligge?"


Og så var det til å legge seg i snøen


Ser lovende ut, ikke sant? xD hehe :] Men bildet ble bra, nå gjenstår det bare photoshopping, for å gjøre henne gammel (Y)

Har dere komme langt med deres nåværende prosjekt? (Snakker til alle, ikke bare klassekamerater :P)