tirsdag 2. februar 2010

Skissebok over fotobokprosjektet

Nå burde jeg egentlig skrevet på prosjektbeskrivelsen, og gjort den ferdig til torsdag, men hva gjør jeg? Jo jeg scanner inn alle sidene fra skisseboken min til nå (skal faktisk bruke noe av det til mini fremføringene på torsdag), og jeg setter det sammen til en animasjon for å vise dere hva jeg har jobbet med.

Jeg har fremdeles bare tatt 1 av de 30 bildene mine, men skal ta 3 til etter skolen på torsdag. Har tilogmed fått lånt meg en gammeldags Colt :D Fra snille mennesker fra E.D Sport :] Jeg håpet på å ta noen av bildene av "Sol Angelica", men været i Bergen hindrer meg, og slik skal været være i hele februar! Værgudene hater meg, men da får jeg utnytte den så godt jeg kan, og ta alle bildene som skal være ute i snøen eller inne i februar, og ta resten i mars i håp om at snøen er borte.

Og her kommer min nydelige skissebok:

Don't steal my ideas! : O

Men nå skal jeg og Kristina være sporty, hvertfall late som, og gå tur og lete etter locations, og så skal vi belønne oss selv med ostepop etterpå! Oh yeah, you heard me ;P xD Hehe :] Men vi snakes (nei, det er ikke en skrivefeil)

Ingen kommentarer: