lørdag 13. februar 2010

Behind the scene - 12.02.2010

Yo bro! Jeg er ikke så flink til å oppdatere men det er fordi det er ingenting å skrive om, det er ikke så mye som skjer utenom fotoboken som jeg holder på med, så jeg kommer sikkert til å fortsette å skrive om det som skjer. Jeg skulle egentlig ha tatt mange flere bilder til nå, men det ble hele tiden avlyst, så jeg er stresset som bare fy! Men nå har jeg hvertfall 4 av 30 bilder (T_T).

Så i går tok jeg tre av bildene som jeg skal ha. Tremeningen min Roy Egil og gørlfrenden hans Vanessa, kom til Bergen by, for å feire Valentine's day og for å være modeller for tre av bildene mine (SNILLINGER!). Også Håkon og Sebastian var modeller til de tre bildene som jeg tok, som hjalp meg mye, og jeg føler ENDELIG at jeg er på vei, men jeg stresser. Jeg mangler fremdeles parykker og noen modeller. Så hvis du har en parykk du kan låne bort, eller er/kjenner noen som enten er veldig høye, muskuløs mann, eller en normalbygd mann med mørkt halvlangt hår, så hadde det også hjulpet meg mye :]

Men her kommer noen av bildene som jeg tok i går:



Beklager for kjedelige innleg, men, men, skolen tar all min tid D: Og en siste ting, håper dere får en fin helg :]

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Stilig. :) God helg til deg òg!