mandag 20. oktober 2008

Snart ferdig :D

I dag så viste vi frem bildene vi har tatt for tema 2 for ene læreren. Hun sa ikke så mye om bildene, så jeg tror de er bra (?) Men men, snart er det fremføring av bildene, den er på Onsdag og Torsdag, og etter det så skal jeg legge dem ut på bloggen slik at dere også får se og kommentere hvis dere vil. Oppgaven gikk ut på å ta 5 miljøportretter i eksisterende lys som gir forskjellige stemninger, og jeg tror jeg har løst oppgaven og får den godkjent, håpe på :D

Men jeg gruer meg som bare det til fremføringen :S Og jeg har også fått et delikat utslett på hånden min som jeg ikke vet hvor kommer fra.. Det er stort og rødt på en av knokene mine, så jeg lurer på hva jeg ikke tåler nå ;D Men, men, cya ^

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Skummelt med mysteryutslett!

Lukke til med framføringa. :)

Junebug sa...

Tusen takk ^^ Å ja d e ganske skummelt med sånne utslett oO Det bare va der plutselig OO

Men nå e d vekke da ;D ^^

Anonym sa...

bildene dine er veldig bra, og dei har ein tendens til å kommentere meir om dei ikkje syns det, så ;) tror nok du har gjort det veldig bra -igjen :D