onsdag 22. oktober 2008

Presentasjon av Tema 3

I dag hadde jeg presentasjon av Tema 3, og ble overrasket over de positive komentarene jeg fikk. Det bildet jeg likte minst, likte folk best :D Det var et bilde ingen likte, men det skjønner jeg godt, kan ikke akkurat si at det var mitt beste. Men nå kommer bildene, slik at dere også kan se og kommentere :D Alle bildene tilhører meg.

Bilde 1:

Bilde 2:
Bilde 3 (bildet ingen likte D:)
Bilde 4 (bildet alle likte :D)
Bilde 5
Jeg har også blitt sitert av to personer i klassen min ;D haha, det var litt kult da. Sitatene mine fra dagens presentasjon var
- "Me leita itte belte i 5 timer.. så fant me det"
- "Eg åpna bildet i photoshop, så lukka eg det."

hehe :P Å ja eg vett eg har veldig vetige ting å sei i mine presentasjoner ^^

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe, det var klasse kommentarer akkurat de der ass! Bra du kan le av det selv også:) You saved my day! Hehe, men ellers vil jeg bare si at presentasjonen din var kjempe bra gjennomført synst vertfall jeg :P

Valkyrje sa...

Haha, beste siteringane. xD
Eg er einig med "alle", 3en var litt for tam, sorta... Og 4en var veldig stilig. :) Go Renate og June!