søndag 12. oktober 2008

Hva nå?

I dag reiste Mads hjem igjen. Det er ganske stille akkurat nå fordi Håkon er på jobb. Det er ensomt, og jeg føler meg sykt nervøs. Neste onsdag skal vi være ferdig med å ta disse fem portrettene med forskjellige stemninger, og hvor mange har jeg tatt på to uker, kun TO! Gah, hva skal jeg gjøre? Jeg trenger modeller også. Jeg skal ta et bilde av Håkon til oppgaven, men da mangler jeg fremdeles to bilder... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jo mer jeg tenker på det, jo dårligere blir jeg :/

Men til noe helt annet. I morgen tidlig skal jeg søke jobb på Kiwi igjen, de søker folk igjen, så jeg håper jeg får denne. Men det er en ting jeg gruer meg til i morgen, å sykle.. Noen har ødelagt bakbremsen min på sykkelen, som gjør at jeg ikke kan bremse på de 20 000 (merk overdrivelse) bakkene ned. Det er ganske drit, men det er verre å ta bussen, så forhåpentligvis kommer jeg helskinnet til skolen.

Mamma var også her på fredag, hvor vi gikk rundt i pøsregnet i flere timer. Var glad da vi endelig kom oss under tak. Den dagen kjøpte mamma det "billige" fargekartet til meg for "bare" 350 (!) kroner... FOR NOEN ARK?! Det er helt sykt. Og irriterende.

men men, nå begynner vel dette innlegget til å bli ganske kjedelig, så jeg tror jeg må avslutte den nå. Og btw, syns du/dere at jeg skal melde meg som modell for en frisør? Jeg trenger en klipp, men tenk hvis de klipper meg skallet, da blir jeg x_x

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Dei kjem vel ikkje akkurat til å gjere deg skalla sjølv om du skal vere modell og dei teoretisk sett kan gjere kva dei vil? :P

Eg trur fotooppdraget kjem til å gå flott, alt har ein tendens til å ordne seg til slutt. :)

Junebug sa...

hehe :P tror ikkje eg helle da xD Men tenk hvis eg hadde blitt blond og korthåra :O men tror eg snart ska pitla meg ner å gå på sånn konsentalsjon (elle koss d skrives xD) Å spørr de om ka dei suns eg passe osv :P

Anonym sa...

hey, det der med frisøren er ikkje dumt -har tenkt på det sjøl :) dat kan ein jo be om ein gjenntjeneste. kanskje du kan jobbe sammen med frisøren om nåken prosjekt seinare :)
har bare fått ordna meg med 2 bilder eg og :(
men så har eg gjort ein liten avtale om eit par til, så eg kan sikkert ikkje klage....

jaja :)
får vel komme meg i seng, no....skal jo på skulen i mårra,og :)

Valkyrje sa...

Hehe, vel, det går nok bra. :)