onsdag 26. mai 2010

Utstilling og hjemmeside

Hei igjen :)

Jeg lovde å oppdatere om Skagen turen, men jeg tar det senere. For øyeblikket så er det skole, skole, skole, jobb, skole, så har ikke så mye tid til overs enda.

MEN! jeg lovde også å poste plakaten fra avgangsutstillingen vi skal ha, så her er den:
og litt til. Jeg har nå laget mit første webside, som jeg også har publisert. Her er også bildene fra Skagen, under de forskjellige sjangerene. Jeg har også startet en ny blogg på denne siden, som er på engelsk, og handler kun om fotorelaterte ting. Så her er linken til nettsiden min: http://juneingdal.com

Så dere må komme på utstillingen, kommer til å bli superbra :D Og det er gratis inngang (siden det er ute) og alt, og er åpent alle timer i døgnet.

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Satsar på å kome på utstillinga. :)