fredag 7. mai 2010

Skagen here I come!

I morgen reiser jeg, om mindre enn 24 timer så er jeg og klassen på vei til Skagen, Danmark. Jeg gleder meg! Lenge siden jeg har vært i utlandet nå, begynner å få abstinenser. Og i Skagen skal vi ha mange workshops med kjente fotografer også! Lære oss å jobbe mer med lys osv. Og det beste er at det er ikke bare bergen klassen som kommer, men Trondheim og Oslo klassen også!

Ulempen er jo at vi må kjøre ned til Stavanger for å ta båten og det blir dyrt, men veier opp for den forhåpentligvise kjekke turen det blir! Eneste dumme tingen til er at noen i klassen ikke blir med, som gjør meg slik -> :<

Jeg har egentlig ikke så mye mer å oppdatere dere med. Men jeg holder enda på med websiden, og jeg sliter litt, men foråhpentligvis så får jeg hjelp når jeg kommer hjem fra Danmark. Jeg holder også på med et visittkort, som jeg gleder meg til å få trykt, og virke proffesjonell, spesielt med alle skrivefeilene mine.

Så hvis du vil ha visittkortet mitt, så kom, kom, kom på utstillingen vi skal ha i Bergen 5.juni til 25 (?). juni !

Snakkes om en uke. Jeg kommer til å skrive dag for dag om hva som skjer i Skagen, men kommer til å poste alle sammen i samme innlegg når jeg kommer hjem :)

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Kos deg! :D Håpar du får lært mykje interessant, samtidig som du har det kjekt. :)