tirsdag 4. mai 2010

Oppdatering 04.05.10

Ja, jeg vet, super kreativ tittel

Jeg har vært en helt elendig blogger i det siste. Jeg oppdaterer nesten aldri, og det beklager jeg. En av grunnen til at jeg blogger så lite er fordi jeg jobber en del, i tillegg til skole. Og den andre tingen er at jeg ikke føler at så mange leser bloggen min, så jeg føler jeg skriver litt til meg selv til tider.

Så jeg lurte på hvem som leser bloggen min, hadde vært kjekt med et lite ord i kommentarene, kanskje jeg blir mer motivert hvis jeg vet at det er noen som leser den
. (Maser, I know).

Så til noe annet en klaging og beklaging over blogg. Jeg har lovet at jeg skulle poste bildene fra boken jeg har laget, og de kommer, bare vær tålmodig, må forandre størrelsen på en del av dem. Og ja, modellene i boken min, boken er ferdig! Så bare kontakt meg om den.

Også i det siste har vi holdt på med egenprofilering på skolen, og det er skummelt. Du må være tøff og beinhard i dette yrket her. Du kan ikke vente på hendelser, du må skape dem! Og til egenprofileringen så holder vi på med å lage en egen hjemmeside og diverse. Så for øyeblikket holder jeg på å lage den i flash, og har tilogmed laget en ekstra blogg. Den kommer til å bli på engelsk, og kommer bare til å inneholde fotorelaterte ting. Når jeg får nettsiden og bloggen oppe, så skal jeg si ifra.

Og nå er det bare 4 dager til jeg og klassen reiser til Skagen! Jeg gleder meg så mye! Håper det kommer til å bli gøy, og minst mulig drama. (Haha!) Og forhåpentligvis kommer jeg til å få en del bilder der i fra, og jeg skal tilogmed lage meg en dagbok lignende sak, noe mamma lærte meg noen år tilbake. Denne "dagboken" skal kun handle om dagene i Skagen, og jeg skal legge til bilder osv, slik at jeg kan bli minnet på hvor gøy det var (Hvis det blir gøy da, noe jeg tror)

Og en aller siste ting! Klassen skal ha avgangsutstilling fra 5. juni 2010. Utstillingen er utendørs, og også gratis inngang. Her skal 1 bilde hver person har tatt henge, og være 1 x 1 m store! Utstillingen er åpen i ca. 3 uker, men jeg skal poste flyeren når den er laget ferdig. Så kom, kom kom! Mye bra der! Og også en av mine bilder kommer til å henge der da, tror det blir et fra boken, er ikke helt sikker enda.

Og en aller, aller siste ting. Hvis det er noen som vet om en leilighet i Kristiansand som er ledig fra 1. august, rop ut! Jeg og min samboer leter etter en leilighet (leie en altså), og trenger en helst til 1. august. Kravene er at den ikke skal være over 7000kr mnd, helst ikke mindre en 45kvm, og ikke lengre enn en halvtime med buss. Og vi har også to supersnille katter, bre så det er sagt :)

//WeHeartIt.com

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Oooh, eg vil gå på den utstillinga! :D

Og ja, eg les framleis bloggen din. :)

Unknown sa...

*rekke opp handi*

eg lese fremdeles bloggen din og.
syns da e kosle å lesa,og savna den no mens du ikkje skreiv :)også får me likso sjå ei litt anna sia av deg av og til,og det er jo litt artig og :)

klorehoren krita sa...

eg lese når eg holde på me min ukentlige bloggrunde x3
og du får pengene for bokå om ca 2 uker, e litt blakk fram te då :3