onsdag 26. august 2009

Super awesome ultra glue

Nå har skolen startet igjen, og sommeren er over. Det har gått så fort men likevel så sent. Denne sommeren har forandret meg, fått meg til å tenke litt mer hva jeg vil, og det bare på grunn av en person som jeg møtte først nå i sommer. Hennes måte å være på og tenke på har hjulpet meg litt mer ut av mine egne tanker, gjort meg mer ærlig, og faktisk få det jeg vil ut av livet mitt. Vi har så mye tilfelles at det er skummelt, men likevel så fantastisk å være seg selv 100% uten å være redd for hva hun synes.

Det er så rart å begynne å jobbe så lite, og å jobbe alene. Ingen å snakke med utenom turister, noen hyggelige, noen fantastiske og noen helt forferdelige. Jeg har kjent så mange ganger i løpet av sommeren at snart klarer jeg ikke lengre å holde sinne tilbake på grunn av disse kundene, men har heldigvis klart å holde tungen rett i kjeften. Forrige uke kjente jeg at jeg ble sintere enn jeg noen gang har vært! På grunn av en forferdelig kunde som kjeftet på hun jeg jobbet med uten grunn og prøvde å få meg til å hjelpe han. Jeg trodde det bare var en myte at når folk ble sinte så ble de varme på ørene, men det stemte. Jeg tror ikke jeg var så langt i fra til å be han komme seg bort! Det er den mest forferdelige kunden/personen jeg har møtt! Bra avslutning på sommerjobben sant? (Jobber der fremdeles som deltid :])

Også nå som skolen har begynt, så har jeg møtt dem som jeg ikke har sett på tre måneder, som har vært koselig for det meste :) Kjenner at det er noen jeg har savnet å ha morsomme samtaler med. Jeg tror at dette skoleåret kommer til å bli annerledes, eller jeg vet at det kommer til å bli det på godt og vondt, men det kommer til å være verdt det. Dette er begynnelsen på mitt siste år som student, mitt siste år med lekser, mitt siste år på NKF.
(måtte bruke et redigeringsprogram på nettet ;P Bildet er tatt i sommer i Nipedalen)

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, eg håpar du får eit godt år. :)