mandag 3. august 2009

Summer, where are thou?

Jeg merket i dag at snart så begynner skolen, og folk begynner å flytte til storbyene. Det er så rart, hvert år så har jeg alltid hatt sommerferie, men denne ferien har jeg hatt maks 3 dager fri om gangen..

Jeg jobber på Bergen Airportshop for de som ikke har fått med seg det, og jeg ble også tilbudt jobb der etter sommeren :D Så da blir det litt mer peng i lommeboken, og litt lettere å betale ned lånet når den tid kommer. Etter å ha jobbet der i sommer så har jeg lært meg å si hva jeg mener, og ikke være redd for det. Jeg har hatt mange kunder som kjefter på deg for ingenting, og sier rett ut at det er din feil at de spurte feil person anngående Tax Refund (true story). Jeg har da i løet av sommeren kjeftet, ignorert og vært jævlig til tider for de som fortjener det, men ellers så har jeg vært snille meg mot de fleste. Hvor jeg har smilt så mye som jeg kan og prøvd å hjelpe dem. For å si det sånn, smiler du ikke tilbake til meg, så får du ikke så altfor god service, sorry!

Men dette innlegget ble litt teit, så jeg kan skifte over til noe annet. :] Jeg har jo fått to kattebeist i hus, som klorer, biter og spiser mye! Men de er egentli ganske søte, spessielt når de sover :} Hehe ^^ Så jeg går rundt på jobb med store og lange sår på håndleddene mine etter dem, som gjør at jeg ser ut som en selvskader :O!

Og en aller siste ting, jeg vil at sommeren skal komme litt tilbake, slik som her:
EDIT!: Photoshop funker ikke D: oh nooo! Gleder meg til å få meg ny data :}

8 kommentarer:

Unknown sa...

er nydelig ver i sogn i dag :D :P skikkelig sommer... får håpe de får det snart att og :)

Valkyrje sa...

Jobbar du på måndag 10. august?

Junebug sa...

Ja, det gjør eg :/ Koss då? ^^

Valkyrje sa...

Airportshop er på flyplassen, går eg ut i frå? :P Skal ta flyet frå Oslo til Bergen på måndag. :)

Junebug sa...

aaaah :P men eg e i utenlandsavdelingen D: Men eg kan jo ta meg ein pause og møta deg nede ^^ ?

Valkyrje sa...

Ja, det hadde vore kos. :)

Junebug sa...

Ka klokka e d du komme t bergen da? og btw skal du t haugesund samme dag? For eg ska t hgsd o på mandag :}

Valkyrje sa...

Er på flyplassen i to-tre-tida, skal ikkje vidare til Haugesund, er studiestart dagen etterpå, så. :) Eller, orienteringsmøte og slikt.