torsdag 20. august 2009

The Saga Begins

Nå er snart sommeren over. Det er snart slutt med å ha fri, sove, sole seg og bade... eller for oss som har jobbet helle sommeren, snart slutt med å jobbe så masse :P Jeg vet ikke om jeg gleder meg eller gruer meg til å begynne på skolen igjen. Jeg gleder meg til å møte de fleste folkene, men blir rart med å måtte forberede seg til neste dag igjen.

Jeg har jobbet en del denne sommeren og tjent meg noen cash som på magisk vis har forsvunnet til faktisk nyttige ting. Har tilogmed bestilt meg en data som skulle bli sendt på tirsdag! Noe den ikke har blitt, og jeg trenger den før skolen begynner, for den andre dataen min har bestemt seg for å ta sitt siste sukk D. Komplett som pleier å være så flinke med å levere ting raskt, har ikke vært så flinke nå. jeg bestilte faktisk dataen den 4. August, men de sa at de ikke kunne sende den før den 18. Noe som egentlig gikk helt fint.. Men nå altså D:

men men, anywhooo. Jeg har sendt lånekasse brevet nå :] Så snart får jeg stipend/Lån som kommer til å forsvinne til skolen, men det gjør egentlig ikke så mye.

Hadde dataen min funket, så skulle jeg ha slengt opp et fancy bilde jeg tok i sommer, men, men :/ Og en ting til, jeg vurderer å bli med på "365", du skal ta et bilde hver dag i et år. Men da tror jeg at jeg skal vente til jeg begynner på skolen :P

Hvordan har dere hatt det i det siste?
Og btw, kos å møte deg igjen Birte :D

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Åååh, ja, dei pengane forsvinn alt for fort! På måndag må eg på Studiesenteret og kjøpe sju bøker som sannsynlegvis kjem til å koste tre-fire-fem hundre kroner per stykk. Jippi...

Og awh, takk likeså! :D

Unknown sa...

weeee! :D *venta spent på neste kapittel*

nei det...har gått greit med meg? :) har hengt ein del med nåken av dei gamle vennedn mine, som eg ikkje har sett nåke serle til det siste året :D kjempekos :D:D
alt for rolig ferie, men men ;) satsa på jobb neste år, så da blir det bedre (og meir peng i lomma,hmm....)

blir digg å sjå bergens-folket att no :D