mandag 18. august 2008

Super Duper?

Genial tittel på bloggen min, synes du ikke? Nå har vi endelig fått internett hjemme i vårt lune bo, som er helt fantastisk. Jeg kom hjem til Bergen i går etter 1 times forsinkelse og osv. men jeg skulle ikke rekke noe, så jeg tok det chill.

Jeg har vært i Haugesund i en uke nå, og der var vi i et bryllup, hvor vielsen varte i hele 6 minutter, som er overraskende fort. Men, men, så senere ble det selvsagt litt mat, og that's it, eller det som var verdt å vite fra Haugesund.

Eller en ting til, jeg har nå funnet en fugl som jeg liker. Jeg, en fugl?! Ja, jeg har det, jeg digger spurv, for det første så driter de ikke på deg, og for det andre så spiser de veps :D Jeg HATER veps, de er onde og teite, jeg liker dem ikke, men jeg liker spurv.

Så tilbake til nåtiden, eller litt nærmere. I dag så har jeg og Håkon vandret i Bergen for å spørre etter jobb og slik, som er ganske kjedelig, men som må bli gjort. Vi kjøpte også en vakker stiftemaskin og så fikk vi en lapp som vi kunne klistre på postkasse av ene damen bak kassen på Panduro. Vi fikk den helt gratis, hvorfor? For hun var kosheli. Jeg var også innom NKF for å få gjeldsbrevet mitt, slik at jeg kunne sende det i posten og få pengene mine.

En siste ting som jeg fant ut var at noen mennesker er sykt frekke her, du tror du har et bedre forhold med den/de personen(e) men tar feil. Jeg skal ikke nevne navn, men slik er det. Celavie(eller noe i den duren) Men om en uke og en dag blir jeg elev på Norges Kreative Fagskole :D Jeg gleder meg som en vakker stol, det skal bli gøy :D

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Lukke til med skulen!

Og gratulerer med Internett! :D

Junebug sa...

Takk-ur takk-ur :D Internett e gøy å ha :D endelig kan eg oppdatera meg på ting igjen xD

Valkyrje sa...

Hehe, ja, det plar kome godt med. :P