lørdag 9. august 2008

Så var det BÆÆÆRRRRGENN

Ja, nå vet jeg at det er en stund siden mitt siste blogginlegg, og det er det en grun for, eg har ikke internett, har ikke hatt de på over en måned, men jeg har overlevd. Dette bloginnlegget kommer til å bli langt så embrace yourself. Nå sitter jeg faktisk i min delikate leilighet i Bergen mens Håkon spiller spill. Jeg vet ikke hvem sitt nett jeg er på, men de hadde ikke passord, så too bad. Jeg flyttet til Bergen sist søndag, altså den 3. August, og de tre første dagene har bare vært stress pga bygging.

På søndagen så kjørte vi opp, men det var ikke noe gøy, siden en av personene vi var med oppførte seg som en unge. Når vi endelig fant plassen så var det å bære inn alt som var noe ork, selv om jeg ikke tok de store eskene "for de kunne ikke jeg ta". Pøh! Men heldigvis er de dagene over. På mandagen så var vi på IKEA, hvor vi handlet inn møbler for rundt 6000 til sammen, men det ar verdt det, og jeg har nå en sjokkrød skrivepult. På mandagen begynte vi også å sette ting sammen, som tok flere timer, så vi droppet middagen den dagen, vi orket rett og slett ikke.

Tirsdagen så tok vi opp et digert skap, som gjorde oss begge noenlunde irriterte, men vi klarte oss uten en krangel, hvordan vi klarte det spør du, for vi RULER. På onsdag så kom en kompis bort til Håkon for å spille Warhammer, vet du ike hva det er så just fricking google it, google er din venn. Mens de satt og spilte i noen timer, satt jeg opp mitt überkule databord helt alene, og fikk det bra til.

Torsdagen så gjorde vi ikke alt for mye, vi gikk ned til en Warhammer klub, hvor jeg kjedet meg for jeg glemte mine figurer som jeg kunne male på, men men, jeg overlevd. Ette seks timer i kjedsomhet og med vond bak, så gikk vi hjem igjen. Når vi hadde endelig kommet hjem laget vi oss en Pizza og så på Ringenes Herre.

Fredagen var egentlig mindre spennende, vi gikk ned til byen for å få tak i blekkpatron, men det var så og si en umulig oppgave siden printeren min er en dinosaur, så vi kom tomhendte til bake, eller ikke helt, jeg kjøpte meg Wood Elfs figurer (Warhammer). Vi søkte også på hvor vi kunne få tak i dette dyrebare blekket, og det var på Clas Ohlson, så i dag skal vi først ned til byn å kjøpe blekk, så bussen opp igjen, skrive ut søknadene til jobb og så ned igjen for å søke på jobb. Nå må dere alle krysse fingrene på at jeg får meg jobb, for jeg TRENGER det, så kryss i vei og vær grei.Fantastiqe Wood Elfs-u

Bilder av leiligheten kommer i en annen blogg når den er ferdig, så bare vent.

Det som har skjedd i sommerferien er veldig lite, men her skal der få noen få ting. Familien min (mamma, pappa og Mads) flyttet til Torvastad i et ganske fint hus hvor jeg har bodd det meste av tiden. Jeg farget håret mitt Romantic Red, men det varte ikke så veldig lenge:

Jeg så også verdens kuleste rose:Den er STRIPETE!

Og jeg sprengte også et blodkar i øyet:That's it for now folks!

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

LUKKE TIL!
Bergenfolka bør gi deg ein jobb sporenstreks, altså!

Junebug sa...

ja, de bør, for deiras eget besta >:] Hehe :P