onsdag 27. august 2008

Første og andre skoledag

Hei, jeg tenkte at kanskje det var noen som har lurt på hvordan mine to første skoledager på NKF var, og jeg har bare en ting å si om det: GØY! Vi har egentlig ikke hatt så mye skole, men vi hadde i går en skolefest, hvor vi var på voirspiel hos en av fadderne våres. Det var ganske morsomt, og vi hadde forskjelige drikkeleker og slik. Jeg ble også kjente med gruppen min som besto av koselige folk.

Etter voirspielet (?) så tok vi bussen til skolen, hvor vi hilste på resten av de 300 elevene. Det var mange folk der må jeg si. Ble også kjente med noen flere da, men så gik jeg hjem rundt 00.00 siden at vi måtte på skolen klokken 08.30 neste dag.

I dag har det vært mer skole, vi startet dagen med foredrag av en som het Marco, og det var drit bra for å si det mildt. Han visste hvordan å underholde et stort publikum, og det var veldig morsomt. Han viste også et klipp fra youtube som gjorde at jeg fikk en klump i halsen, se selv:

Etterpå så hadde vi bare gjenomgan om hvordan disse to årene på foto blir, og jeg gleder meg. Vi kommer til å ha mange forskjellige temaer, og også lære oss å fremkalle bilder i mørkereom *gleder seg mer*. Og det var egentlig det, så snakkas peeps. :D

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Oooh, å lære å framkalle bilete i mørkerom vert sikkert kjempekult! Alt det andre òg, men ja. Lukke til! :D