onsdag 9. desember 2009

Mappeinnlevering/Eksamen

Denne uken her har vi mappeinnlevering, også kalt eksamen for noe. Det er nå vi har fått beskjed om hva vi skal levere inn i en mappe, og får tilbakemelding og slik av lærerene, og får også vite hvor vi ligger karaktermessig. Det er også nå mange av oss velger å fikse bildene vi har tatt tidligere, eller ta helt nye, alt for å få så god tilbakemelding som mulig.

Jeg er faktisk ferdig nå (Bare 3 dager etter vi fikk vite hva vi måtte levere!), og skal levere mappen fra meg i morgen, og ta fri resten av uken! :] Og jeg har tilogmed laget en liten animasjon, som viser mappen min, jeg laget den faktisk i Photoshop, så her er min mappe:


Har dere eksamen osv nå? Hvor langt har dere kommet?

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Ja, eg trur eksamen kjem til å drepe meg.

Junebug sa...

:(((!

Det e ikkje bra :(

denne eksamen e egentlig heilt grei, siden me får bare bestått/ikke bestått, men neste semester komme til å bli forferdelig :/

Off, håpe d går bra :/

Valkyrje sa...

Håpar eg òg...

Mappa di såg bra ut, though. :)

Unknown sa...

ooooooh! nice gif:D
fanken, får ikke kjøpt mappe i kveld med mindre det er noe som er åpent :( *sukk* får ta det i mårra....
men etter det får eg levert!! :D så da så!! :D no er eg så godt som ferdig..... må faktisk bli ferdig i løpet av den neste halvtimen for å rekke et møte...fanken, kor blir timene av?!

hatt en fin dag i dag?:)

Valerie sa...

Ingen eksamen her :D