lørdag 14. november 2009

Where's your Grandmother?!

Hellu! I løpet av disse dagene siden forrige innlegg, så har jeg feiret min og Håkon sin 4års dag :] og min 20års dag. Vi feiret den med pizza og kino, romantic huh? ;P Jeg har også tatt 12 bilder med det nye Holga kameraet mitt, og skal prøve å få tak i diverse kjemekalier neste uke, slik at jeg kan fremkalle dette! Gleder meg!

Dette innlegget blir ikke så veldig langt, for det er ikke så mye å skrive om, untatt at jeg også har endelig fått sett Andreas og bandet han er med i (Where's your Grandmother?!) live :] Var ganske bra, og de hadde tilogmed mer publikum enn headliner bandet som spilte ;P skittlz fho sho! Og så må jeg go reklamere litt for dem da, så her er myspacelinken deres: http://www.myspace.com/wheresyourgrandmother

Og til sist så fikk jeg prøve meg på å ta konsertbilder, så her er noen bilder av konserten deres i går :] Jeg vet at bildene er sykt kornete, men det har med at det var et mørkt lokale, så jeg måtte ha veldig høy ISO :]












De to siste bildene er faktisk satt sammen av flere bilder, slik at jeg fikk med alle, selv om det ikke var noe lys på trommisen D: Og en siste ting, bandet består av: Andreas (Vokal), Martin (Gitar), Henrik (Bass), Alexander (Gitar) og Jonas (Trommer)

Ingen kommentarer: