torsdag 19. november 2009

Presentasjon - Mote

Ja, beklager at jeg har vært så treig når det kommer til å legge ut bildene fra min presentasjon, men her kommer dem. Temaet mitt var Birds from Paradise, by night" Ja, de er fra, og ikke av, gjort bevvist. Her plasserte jeg dem i et urbant strøk, for å skapa kontrast, selv om de fleste på presentasjonen slet med å få det med seg <.< Men ja, here they are:


Takk til Torunn og Rosemarie som stillet opp som modeller i minusgrader ute :] Og takk til Bik Bok for lån av klær og Bianco for lån av sko!

Vi har også fått en ny oppgave nå, som er reklame, jeg har allerede valgt produkt, nå er det bare til å finne alle modellene, så hvis det er noen menn der ute som vil være modell for meg, så hadde det vært supert! :] Men de blir bare accessorien da, for skal være mest fokus på jenten som har produktet ;P hehe ^^

Og en siste ting. Lillegutten min har nå blitt kastrert :O! Ja, nå er det ingen sjanse for kattunger fra han, men han har det litt vondt, så han må få smertestillende :[ Men håper på at det snart går bra :]

Og ikke altfor lenge til jeg skal fremkalle rullen med film som jeg har forhåpentligvis, må skaffe meg penger først da D: Sponsorer av kjemekalier, hører dere? xD

Men hvordan har dere hatt det? Synes dere det er dritkjedelig å høre om hva som har skjedd meg, eller går det helt greit? Eller skal jeg ta opp "viktige" ting som "Krig, sult og fattigdom" XD

2 kommentarer:

Unknown sa...

eg syns du skal ta opp viktige ting som filmfremmkalling og kjemikaliebruk! ;D

Valkyrje sa...

Stilig. :)