lørdag 3. oktober 2009

Temaet som var og temaet som er

Jeg vet at jeg ikke har blogget så mye i det siste (hvorfor begynner alle innleggene mine med dette? Må skjerpe meg!). Anywho, jeg skal ikke skrive så alt for mye, men heller vise dere hva jeg har gjort. Jeg har vært i Trøndelag hos min familie og laget en reiserepotasje om Agdenes kommune, og her er resultatet og de 15 bildene som jeg tok til oppgaven :}

(Trykk for å gjøre bildet større)

Vi har også fått en ny tema oppgave i løpet av disse to ukene, som er at vi skal ta bilde av et hotell, eksteriør, interiør og 4 stemningsbilder. Ikke akkurat det jeg kunne ha tenkt meg, men greit nok. Gruppen min fikk First Hotels Marin, som er ganske pent, heldigivis.

Og til nå så har vi øvd oss litt med interiør, og en oppgave var at vi skulle lage våre egen stue/kjøkken/bad/soverom/arbeidsrom etc. Og jeg valgte å lage en romantisk kjellerstue. Grunnen til at utsnittet er så tett er fordi jeg hadde veldig lite plass å gå på. Vi måtte ta et Helbilde, nærbilde og detaljbilde. Enjoy!


Og en aller siste ting. jeg har endelig fått sminken som jeg har bestilt! Kun 200 kr for all denne herligheten. Har bare prøvd concealeren til nå, og den funket som en drøm!

Hope you llike ze pictures

Og en siste, siste ting: Jeg skal få et holga kamera med fisheye linse av Håkon til bursdagen min! :D

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Yay, flink jente! :)