fredag 16. oktober 2009

Fremkalling del 2

I dag fikk vi igjen bildene vi tok med storformat. Hvis du ikke vet hva et storformat kamera er, så er det et slikt et:

Noe ala slik:
Cute huh?

Og her er bildene som jeg tok med dette fantastiske beistet:


Det til høyre er negativen :]

I dag så har jeg også kjøpt en film til Holga kameraet mitt som snart kommer i posten :] Jeg har bestilt et Holga 120GN, og jeg gleder meg! :D

Vet at innleggene blir litt korte, men for å veie det opp så viser jeg jo det jeg liker, bilder :D

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg har så lyst på eit slikt storkamera, they're freaking gorgeous! Utruleg kult at de får ta bilete med utstyr som dei brukte før òg, ikkje berre det nye og moderne. :D

Junebug sa...

mhm! Han eine leraren min e veldig glad i analoge kamera, og har mange forskjellige :D Det va kjempekult. Litt rart for når du ser i søkeren, så va bildet oppner xD hehe ^^ Men følte meg superkul med teppe over hodet mitt når eg tok bilde :P ^^

De kameraene koste ikkje alt for mye heller,. og kvaliteten blir heilt fantastisk! : D Og eg visste at du ville lika det ^^

Valkyrje sa...

Awh, herleg! :D

Tihi, genialt. <3

Novemberbaby09 sa...

oooh fancy kamera ting^^ Såg kult ut å ta bilde me:D

meen ka ska an hetta då da?:P Junior ?xD

Kristina sa...

Va kule bildene, når du satte dei vedsiden av kvarandre såg det nesten ut som sånn natt/dag bilde :]