torsdag 4. september 2008

Raptus?

Jeg sitter her nå, i ensomheten og ser på Nip/Tuck. Jeg kjeder meg, og venter på at Håkon skal komme hjem. Han er vel hjemme rundt halv elleve, som er lenge til. Men, men... I dag så begynte vi på vår første skikkelige oppgave på skolen, og oppgaven var å ta et selvportrett, et portrett og et gruppebilde. Gøy :D Problemet er at vi ikke får bruke studio, for vi har ikke fått opplæring i det, selv om jeg har hått på media i 3 år (!) og lært meg det.

Men anywhooo, i dag så sendte jeg en søknad til Raptus Tegneseriefestival. Jeg vil dit, men har ikke en krone til å betale meg inn. Så jeg har søkt på å jobbe der frivillig. Håper jeg får, slik at jeg kan treffe Mads Eriksen :D Han som har laget M ^^ Jeg vil møte han. Jeg vil også møte Frode Øverli, men han kommer ikke D: Men han kommer på Garage en dato som jeg husker.

That's it ^^

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Legg du ut bileta når du er ferdig med oppgåva? :D

Junebug sa...

Shall do ;D

Nøve sa...

nip/tuck er så bra ^^