mandag 8. september 2008

Raptus her kommer jeg!

JEG FIKK JOBBEN PÅ RAPTUS! WOHOOO! Dere som ikke vet hva Raptus er, så er det en tegneseriefestival som jeg har siklet etter å få gå på ^^ Å nå skal jeg jobbe der :D Så gøy! Håper jeg får møte Mads Eriksen (m), det hadde vært dødsbra. Skal ned i morgen og få ID-kort og få plakater jeg skal henge opp i nærområdet. Jeg gleder meg :D Å hvis du vil vite noe mer om Raptus, så gå på raptus.no Takk Renate :D Jeg er i lykkerus :D

Og en annen ting, bare for å snakke om noe annet, så har jeg tatt mange bilder på skolen, og i dag skal jeg ha en liten lek. Vi skulle ta bilder av symboler, tall, bokstaver og tegn, og nå skal dere få gjette selv hva de forskjellige bildene skal forestile (hvilket tall o.s.v) Slik gjør dere det: Hvert bilde har ett nummer, for å svare så legger du igjen en kommentar med svarene som feks Bilde nr 1 er en "H" o.s.v Får du alle rett skal jeg nevne deg i mitt neste innlegg :D Så klar, ferdig, GÅ!
Bilde 1


Bilde 2
Bilde 3
Bilde 4

Bilde 5
Bilde 6Bilde 7

Bilde 8


Lykke til =^.^=

3 kommentarer:

Leila sa...

Stilige oppgavar du faar paa skolen ^^

Hmm, ska proeva, men tror hjernen min har smelta litt itte aa ha hengt rundt me irar heila tiaa XD

Bilde 1 e ein f

Bilde 2 e ein m

Bilde 3 e ein 4

Bilde 4 e ein t

Bilde 5 e ein s

Bilde 6 e ein stjerne

Bilde8 e ein u

Hehe d eg tror jaffal, men som eg sa foer... Irar XD

Valkyrje sa...

Skal prøve meg på leiken seinare. :) Gratulerer med jobben! (Igjen.)

Agatha sa...

Congrats me jobben.

Nr1 e F tror eg bakfram

Nr2 e M

Nr3 e kanskje ein J eller muligens et ett (1) tall

Nr4 e T

Nr5 e S
Nr6 kan både ver 3 V W eller K

Nr7 V men o W siden d e 2

Nr 8 kan muligens ver U men d ligne mer på ein ufulstendig O