mandag 14. juni 2010

June, the Explorer

For to dager siden var jeg, Håkon og Alex (Kompis av Håkon), ute, og utforsket et gammelt, forlatt hus/bygning. Ser ut som en stor fabrikk. Jeg var der for å finne location, og Håkon var der for Research til 3D og spilldesign. Det var mange kule locations der, og jeg hadde elsket og tatt bilder der, bare syns at jeg flytter, om ca. 6 dager. Men her er hvertfall noen bilder som jeg tok:




Ja, som sagt jeg flytter snart. Jeg flytter tilbake til haugesund med Håkon for å jobbe der. Mye har skjedd på privaten som har ført til dette, men jeg gleder meg til å komme til Haugesund faktisk.

Og jeg har også eksamen nå på onsdag, gruer meg, men gleder meg til å bli ferdig! Ønsk meg lykke til :)

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Lukke til på onsdag!
Må seie eg er litt misunneleg over at du får flytte tilbake til Haugesund allereie. Fine byen. <3 (Sjølv om eg for så vidt likar Bergen òg.) Har du fått jobb i Haugesund?

Junebug sa...

Nei, ikkje ennå.. Har søkt på, Wait for it, Ferskvareavdelingen på Meny xD

Valkyrje sa...

Woohoo. :P Eg skal jobbe på Meny på Aksdal i sommar, byrjar i juli.

Junebug sa...

Eg har ikkje fått noe svar :P Hehe, men søknaden min saug, så tvile på at eg får ann xD Hadde vore greit da, bare 10 min fra der eg ska bo i sommar :P hehe

Valkyrje sa...

Hehe, ja, forstår. :)